Maaülikooli õppejõud üllitasid rumeeniakeelse raamatu.
Viimastel aastatel on maaülikooli majandus- ja sotsiaalinstituudi teadlased käinud sageli Moldovas, sest seal oodatakse meie spetsialistidelt tuge ja abi oma maamajanduse arendamisel.
Eesti Maaülikoolis (EMÜ) on uuritud Eesti maaettevõtluse käekäiku juba aastakümneid ning Moldovale saab pakkuda eelkõige siinseid teadmisi ja kogemusi. Nüüd on EMÜ majandus- ja sotsiaalinstituudil lõppemas juba teine Moldovale suunatud projekt, milleks on õpperaamatute sari sealse maapiirkonna naisettevõtjatele ja noortele. Arvult kolmas õpperaamat kannab nime „Tootearendus ja turundus“. Seda rahastas Eesti Välisministeerium ja Eesti Maaülikool. Erinevalt eelmistest, venekeelsetest õpperaamatutest, on see raamat rumeeniakeelne.
Teose autorid püstitasid eesmärgi rääkida väikeettevõtjatele tootearendusest ja toote turundamisest võimalikult lihtsas vormis. Raamatust leiab üheaegselt nii teooriat kui ka käitumisjuhiseid ja Eesti tootjate tegevusest nopitud näiteid. Lisaks on ka peatükk digiturundusest, mis ühelt poolt annab väikeettevõtjatele ettekujutuse võimalustest kuluefektiivsemaks turunduseks ning teiselt poolt on digiturundus tänapäevases maailmas vältimatu, kuna turundustegevused peavad olema suunatud sinna keskkonda, kus viibib tarbija.
Raamatu autoriteks EMÜ majandus- ja sotsiaalinstituudi lektorid Tiiu Ohvril ja Birgit Maasing. Projekti partneriks on Moldova Regionaalarengu Agentuur ADR Nord. EMÜ koordinaator projektis MSI analüütik Kersti Aro.
Projekti rahastab Välisministeerium arengu- ja humanitaarabi vahenditest.