Füüsika valdkonna erinevate õppeainete eesmärgiks on luua inseneeria ja ka teistes valdkondades õppivatel üliõpilastel protsesside ja seoste mõistmiseks tarvilik füüsikalis-matemaatiline baas.
Aine omandamisel on pearõhk füüsika rakenduslikel aspektidel: nagu mõõtmine, mõõtetulemuste töötlemine ja saadud tulemuste mõtestamine.
Füüsika all-lõikude käsitlemisel pöörame peatähelepanu nende rakendustele looduslike ja tehnoloogiliste protsesside kirjeldamisel.
Õppeainega taotleme, et üliõpilane mõistaks järgnevate tehnoloogiliste protsesside füüsikalisi aluseid, suudaks eristada töökõlbulikke lahendusi kommertsmürast ning omaks ülevaadet tänapäeva füüsika aktuaalsetest probleemidest.
Keskkonnafüüsika õppeaine põhieesmärgiks on luua arusaam meid ümbritsevas keskkonnas toimuvatest füüsikalistest protsessidest, tunda keskkonda mõjutavaid globaalseid tegureid ja nende seoseid inimtegevusega. Aine on vajalik üldise füüsikalise maailmapildi loomiseks ja seal toimuvate protsesside mõistmiseks.
Aines agrometeoroloogia omandatavad teadmised atmosfääris toimuvatest ilma kujundavatest protsessidest, pinnase soojus- ja niiskusrežiimi kujunemisest, ilmaparameetrite mõõtmisest võimaldavad hinnata ilmaolukorda, prognoosida põllul ja katmikaladel vajalikke tegevusi, minimeerida ilmaoludest tulenevaid kahjustusi. Üliõpilane õpib tegema lihtsamaid ilmavaatlusi ning hankida ilmainformatsiooni: lugedes ilmakaarte ja andmebaase.
Töörühma juht on Margus Araklink opens in new page